ITZIAR SOBRINO GARCÍA

Descoñecido
FACULTADE DE CIENCIAS XURIDICAS E DO TRABALLO - VIGO
Derecho administrativo
Graduada en Dereito pola Universidade da Coruña, realizou un máster en acceso á profesión xurídica e un máster en asesoramento xurídico empresarial cunha especialidade en medio ambiente. Traballou como avogada durante dous anos na oficina Pintos y Salgado, expertos en protección de datos e novas tecnoloxías. Na actualidade é investigadora contratada na área de Dereito Administrativo da Universidade de Vigo, onde desenvolve a súa tese sobre transferencias internacionais de datos entre a UE-EE.UU Tamén conta con diversas publicacións no ámbito da Administración Pública.

Liñas de investigación
As miñas liñas de investigación están vinculadas a protección de datos, as novas tecnoloxías, e a afectación delas no ámbito público e a contratación pública
Palabras chave
contratación pública