MARIA SEIJAS MONTERO

Historia, arte e xeografía
FACULTADE DE FILOLOXIA E TRADUCION - VIGO
Historia moderna
Doutora en Xeografía e Historia pola Universidade de Santiago de Compostela e profesora titular da área de Historia Moderna na Facultade de Filoloxía e Tradución da Universidade de Vigo. Nos últimos anos centrouse no estudo das economías regulares, labores asistenciais e as fundacións caritativas. Na actualidade ocúpase do estudo das elites eclesiásticas e a interrelación dos seus membros con outras elites sociais. Participou como ponente e comunicante en diferentes congresos nacionais e internacionais e en varios proxectos de investigación. Como froito de este traballo ten numerosas publicacións en obras colectivas e revistas, destacando, entre outras, as monografías: Las tierras de Trasdeza en el siglo XVIII: dominio del priorato de Carboeiro (2001) y Los cistercienses en el sudoeste de Galicia a fines del Antiguo Régimen (2010).
HISTORIA MODERNA

0000-0002-6173-2200