SARA MARTÍNEZ PÉREZ

FACULTADE DE BELAS ARTES - PONTEVEDRA
Desconocida
FORMACIÓN:
Actualmente: Doutoramento en Arte Contemporánea. Universidade de Vigo.
2018/17: Máster en Arte Contemporánea. Universidade de Vigo.
2017/13: Grao en Belas Artes (Premio Extraordinario Fin de carreira).UVigo.
2008/07: Experto universitario en Formación, Cultura e Xestión de Moda. UNED.
2006: Máster en Xestión de Moda. LCI, Escola Superior de Deseño e Moda Felicidade Duce.
2004/02: Técnico Superior en Artes Plásticas e Deseño en Estilismo de Indumentaria. LCI.
2002/00: Deseñador e estilista de moda. LCI.

PREMIOS E MENCIÓNS:
2019: Artista residente no Colexio de España en París. Ministerio de Cultura e Deporte de España (bolsa FormARTE 2018_Artes Plásticas)
2018:
-Premio Julian Trincado. 15ª Bienal MOSTRA MAC, Museo de Arte Contemporánea da Coruña.
-Premio Extraordinario Fin de Grao Belas Artes pola Universidade de Vigo.
-Premio fin de carreira da Comunidade Autónoma de Galicia pola Xunta de Galicia.
2017:
-Primeiro Premio ArtsFAD 2017. A- FAD, Barcelona.
-Artista residente. Residencias Artísticas MAC 2017, A Coruña.
2016:
-Nomeamento Noveno Premio Auditorio de Galicia para Novos Artistas 2015.
2013:
-Nomeamento Premio International Woolmark Prize.
-Nomeamento Mango Fashion Awards.
2011: Primeiro Premio Iniciativa Empresarial 2011 (Galicia), outorgado en colaboración con: BIC Galicia, IGAPE, Xunta de Galicia, AJE, COFER e Plan Ferrol.

EXPERIENCIA:
Actualmente: Investigadora pre-doutoral contratada. Grupo de investigación DX5. Universidade de Vigo.
2019/2005: Estudo de Deseño multidisciplinar propio SARA COLEMAN_STUDIO.
2019/18: Profesora interina en Estudos Superiores de Deseño de Moda. EASD Gran Canaria.
2018: Colaboradora no Máster en Moda: Arte, Cultura e Sociedade. Fundación Universidade da Coruña.
2017/12: Directora de Proxectos Finais e profesora convidada en ESDEMGA (Escola Superior de Deseño e Moda de Galicia), Universidade de Vigo.
2014/ 07: Fundadora e xerente de firma de moda: SARA COLEMAN_ Organic Design.
2009/08: Dpto.de admisións. LCI, ESCOLA SUPERIOR DE DESEÑO E MODA FELICIDADE DUCE, (Ourense).
2009/06: Profesora contratada. Estudos Superiores de Deseño de Moda en LCI, ESCOLA SUPERIOR DE DESEÑO E MODA FELICIDADE DUCE.
2008/06: Profesora contratada. Ciclo Superior de Artes Plásticas e Deseño en Estilismo de Indumentaria. ESCOLA SUPERIOR DE DESEÑO E MODA FELICIDADE DUCE.
2008:
-Profesora Curso de especialización en Deseño asistido por computador, cofinanciado polo FSE e a FTFE para ADOLFO DOMÍNGUEZ, S.A
-Profesora Curso Técnico Patronista-escalador. Acción Formativa do Plan FIP do Fondo Social Europeo no Instituto Sup. de Tecnoloxía e Deseño Téxtil, Ourense.
2007:
-Profesora Curso Técnico de vestiario para Cinema, Teatro e T.V. Acción Formativa Plan FIP do Fondo Social Europeo. Instituto Sup.de Tecnoloxía e Deseño Téxtil, Ourense.
-Profesora Curso Introdución ao Deseño de Moda, cofinanciado polo FSE e a FTFE para ADOLFO DOMÍNGUEZ, S.A.
2004: Dpto. Patronaje Muller. ROBERTO VERINO DIFUSIÓN, S.A.

Exposicións individuais e colectivas desde o ano 2012 (tanto nacionais como internacionais), conta con máis de 10 publicacións a nivel nacional e foi convidada como conferenciante a diferentes escolas e institucións como Fundación Mapfre, EOI_Mediterráneo (Escola de Organización Industrial), Fundesarte, EASD Mestre Mateo, EASD Gran Canaria, Fundación de Artesanía e Deseño de Galicia, entre outras.